Poradna Lednice
-
23. srpna 2021
Dobrý den,
v tomto případě doporučujeme se obrátit na zákaznickou linku společnosti, ve které jste produkt zakoupil. Měli by vám s problémem pomoci nebo vás odkázat na autorizovaný servis.
S přáním pěkného dne,
za tým Heureka.cz, Alena
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne (1)
-
23. srpna 2021 -
Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na Vašeho prodejce, či přímo na servis značky pro záruční opravu, pokud je chladnička stále v záruce.
Po pozáruční servis se doporučujeme obrátit pak pouze na servis výrobce.
Děkujeme za Váš dotaz.
S pozdravem
ONLINESHOP.CZ
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.