Poradna Lednice


Autor: | Vloženo: 11.02.2017 000 18:58 | Témata: Poradna Lednice

Jak se řeší reklamace v záruční době?

Musí se lednice odeslat poštou nebo je reklamace vyřízena servisním technikem ?

  • OnlineShop.cz

    OnlineShop.cz

    13. února 2017

    Dobrý den,

    reklamovat je možné informování obchodu a nebo přes servisní linku výrobce. Technik přijede vždy k zákazníkovi. Nic nemusíte nikam u velké bílé techniky posílat.

    S pozdravem, ONLINESHOP.cz
    Vítěz Shop Roku 2015 - TV, AUDIO, VIDEO
    www.onlineshop.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.