Poradna Beko TSE 1262

Autor: | Vloženo: 22.07.2014 000 11:21 | Témata: Poradna Beko TSE 1262

Jak řešit případnou poruchu v záruce ?

Pokud není lednice zakoupena v kamenném obchodě ale je objednána přes internet s dopravou zdarma ?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    22. července 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Vážená paní Cacková,

    V tomto případě se doporučuji obrátit na autorizovaný servis daného výrobce v místě vašeho bydliště, který naleznete na www.najdiservis.cz

    Přeji hezký den

    Roman G I R T L E R
    asistent prodeje

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • ALIN e-shop

    ALIN e-shop

    22. července 2014

    Dobrý den paní Cacková,

    pro reklamaci a zaslání servisního technika je třeba u společnosti Beko registrace na jejich stránkách. Naleznete pod tímto odkazem:

    http://www.bekocr.cz...

    Je třeba znát také výrobní číslo spotřebiče.

    S přáním hezkého dne

    Mgr. Alena Jiráňová
    ALIN e-shop

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.